Poslovne prostorije udruge su u suterenu SRC Sisak a na korištenje nam ga je - temeljem javnog natječaja -dodijelio Grad Sisak koji snosi i režijske troškove za isti (nema najma, plaćena voda, struja, osigurano grijanje i odvoz smeća). Naše su obveze provedba prijavljenih projekata, redovito održavanja i namjensko korištenje.
Rad udruge organiziran je sukladno Statutu a o njemu brinu članovi tijela.
Tijela Udruge su:
Predsjednik: Stjepan Lugarić, ujedno i osoba odgovorna za zastupanje i likvidator
Predsjedništvo u sastavu: Stjepan Lugarić, predsjednik, Milan Ivanišević, dopredsjednik i uz predsjednika osoba odgovorna za zastupanje te članovi: Davorka Novak, Mladen Pranić, Slavko Muža, Darko Jurković i Nikola Liković
Nadzorni odbor: Vinko Tominac, predsjednik te članovi Matija Ćorić i Ivica Šimunović
Sud časti: Darko Bogović, predsjednik te članovi Zdenko Marjanović i Stjepan Šep
Mandat svih članova tijela potvrdila je Skupština na sjednici održanoj 20. prosinca 2016. i traje 4 godine. Sva su tijela na Konstituirajućim sjednicama donijela Poslovnike o radu koji su članovima dostupni u uredu udruge.
Udruga ima zaposlenu poslovnu tajnicu: Vlatka Bartolić Marić (zadužena za vođenje ureda, projektnu dokumentaciju, izvješća o radu i financijska izvješća)
Da sve bude zabilježeno fotoaparatom brine gospodin Damir Marić (jer ako nije na „fejsu“ a sada i “webu“ nije se dogodilo, zar ne?)
Udruga ima Strateški plan 2016.-2020. i Operativni plan za 2018. koji je na prijedlog predsjednika Stjepana Lugarića usvojilo Predsjedništvo na sjednici održanoj 24. studenog 2017. Isti će biti predstavljen Skupštini na sjednici u prosincu 2017.
Predsjedništvo svake godine imenuje Povjerenstvo za popis imovine.
Poslovna je dokumentacija uredno složena i pohranjena u uredu udruge, pod ključem. Predsjednik je donio odluku da je Kartoteka poslovna tajna dostupna samo članovima tijela i poslovnoj tajnici.
Za točnost podataka: Vlatka Bartolić Marić, poslovna tajnica